dlaczego ten blog..

Założyłam tego bloga dla mojej chrześnicy Natalki Staśko. Zdiagnozowano u niej nowotwór złośliwy Neuroblastoma IV stopnia. Jest już po 8 cyklach chemii, operacji wycięcia guza, autoprzeszczepie, megachemii i radioterapii. Teraz czeka ją droga zagraniczna terapia. BYĆ MOŻE TEN BLOG PRZYCZYNIŁ SIĘ DO TEGO, ŻE UDAŁO SIĘ TĘ TERAPIĘ ZORGANIZOWAĆ.. Z TEGO MIEJSCA CHCIAŁABYM WSZYSTKIM PODZIĘKOWAĆ ZA POMOC I WSPARCIE.. Dziękuję ;* Natalka jedzie do Włoch na leczenie! :)Co się u niej dzieje można śledzić na ttp://natalkastasko.blogspot.com/ oraz https://www.facebook.com/natalka.stasko

środa, 7 maja 2014

Jajka zapiekane ze szpinakiem

Super szybkie proste i bardzo ładnie prezentuje się na talerzu :)


 

Składniki:
  • blacha do mufinek
  • po 1 brykieciku ze szpinaku na jajko
  • jajka po 1 na "mufinkę"
  • starty żółty ser - łyżka
  • zioła do przyprawienia - u mnie sól pieprz + czosnek
Formę natłuszczamy lub używamy papilotek (użyłam papierowych i super odchodziło - czekam na silikonowe:)). Do każdej papilotki daję po jednym rozmrożonym wcześniej w mikrofali brykieciku ze szpinaku. Doprawiam solą i czosnkiem. Na to wbijam jajko. Ja oprószyłam sobie solą pieprzem i posypałam odrobiną startego żółtego sera. Zapiekałam 15 minut w 180 st. C na drugiej półce od dołu (grzanie góra/dół) + ostatnie 5 minut 200 st. C termoobieg i grill (żeby ser się przyrumienił).
PYSZOTAAA!!!






Smacznego :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Troszkę prywaty:

Założyłam tego bloga dla mojej chrześnicy Natalki Staśko. Zdiagnozowano u niej nowotwór złośliwy Neuroblastoma IV stopnia. Oprócz chemii, operacji, megachemii i radioterapii czeka ją droga zagraniczna terapia... Co się u niej dzieje można śledzić na http://natalkastasko.blogspot.com/ oraz https://www.facebook.com/natalka.stasko
  Wierzę, że ludzi dobrej woli jest wiele i zdążymy uzbierać te pieniążki...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów Odszukaj.com - przepisy kulinarne