dlaczego ten blog..

Założyłam tego bloga dla mojej chrześnicy Natalki Staśko. Zdiagnozowano u niej nowotwór złośliwy Neuroblastoma IV stopnia. Jest już po 8 cyklach chemii, operacji wycięcia guza, autoprzeszczepie, megachemii i radioterapii. Teraz czeka ją droga zagraniczna terapia. BYĆ MOŻE TEN BLOG PRZYCZYNIŁ SIĘ DO TEGO, ŻE UDAŁO SIĘ TĘ TERAPIĘ ZORGANIZOWAĆ.. Z TEGO MIEJSCA CHCIAŁABYM WSZYSTKIM PODZIĘKOWAĆ ZA POMOC I WSPARCIE.. Dziękuję ;* Natalka jedzie do Włoch na leczenie! :)Co się u niej dzieje można śledzić na ttp://natalkastasko.blogspot.com/ oraz https://www.facebook.com/natalka.stasko

środa, 28 maja 2014

Orzeszki z płatków owsianych

Wciągają :)

 


Gdy zobaczyłam ten przepis pomyślałam, że muszę go jak najprędzej wykonać. W oryginale były otręby ale u mnie jakaś posucha ostatnio w sklepach - zrobiłam więc na płatkach owsianych. Sądząc po składnikach to jest to danie dla Dukanek ale co tam! Każdy może pałaszować. Najciekawsze jest to, że w smaku nie są jakieś niesamowite ale wciągają bardzo! Znalezione na motywatorze dietetycznym.
 
 Składniki:
  • 100 g zmiksowanych płatków owsianych
  •  2 jajka
  • 2 łyżeczki mielonego siemienia lnianego (dla Dukanek bez!)
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • przyprawy ( u mnie sól, pieprz, papryka)
Wszystkie składniki mieszamy i odstawiamy na pół godziny. Po tym czasie formujemy kuleczki i obtaczamy w otrębach pszennych. Przekładamy na blachę i wkładamy do nagrzanego do 200 st. C. piekarnika na około 20 minut. Co jakiś czas wstrząsamy blachą aby nasze "orzeszki" się równo zarumieniły.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów Odszukaj.com - przepisy kulinarne