dlaczego ten blog..

Założyłam tego bloga dla mojej chrześnicy Natalki Staśko. Zdiagnozowano u niej nowotwór złośliwy Neuroblastoma IV stopnia. Jest już po 8 cyklach chemii, operacji wycięcia guza, autoprzeszczepie, megachemii i radioterapii. Teraz czeka ją droga zagraniczna terapia. BYĆ MOŻE TEN BLOG PRZYCZYNIŁ SIĘ DO TEGO, ŻE UDAŁO SIĘ TĘ TERAPIĘ ZORGANIZOWAĆ.. Z TEGO MIEJSCA CHCIAŁABYM WSZYSTKIM PODZIĘKOWAĆ ZA POMOC I WSPARCIE.. Dziękuję ;* Natalka jedzie do Włoch na leczenie! :)Co się u niej dzieje można śledzić na ttp://natalkastasko.blogspot.com/ oraz https://www.facebook.com/natalka.stasko

poniedziałek, 12 maja 2014

Ekspresowy tort urodzinowy

Nie miałam na niego pomysłu do samego końca a chyba wyszedł to najładniejszy tort w moim życiu !

Biszkopt upiekłam według przepisu mojej mamy dzień wcześniej. KLIKNIJ by zobaczyć przepis.


Do końca nie wiedziałam jak ten tort będzie wyglądał. Jest ekspresowy, więc jak można się domyślać został w nim użyty krem z proszku :) Tak ale nie miałam czasu ani pomysłu na nic innego.
Zrobiłam dwa kremy - śmietankowy i jogurtowy (bo nie miałam dwóch takich samych). Jeden był strasznie słodki, drugi kwaśny że hej ale połączenie ich dało naprawdę fajny smak!

Przekroiłam biszkopt na 3 części i każdą posmarowałam grubą warstwą kremu. Miały być w środku truskawki ale też o nich zapomniałam i znalazły się dopiero na kremie na środkowym placku no i na wierzchu do dekoracji. Do dekoracji użyłam również wiórków kokosowych.



Po tym wywodzie przedstawię składniki do kremu :)
  • 550 ml mleka
  • 150 ml jogurtu naturalnego
  • 100g truskawek
  • 100g wiórków kokosowych
  • krem śmietankowy (w proszku - ja miałam Gelwe)
  • krem jogurtowy (w proszku - u mnie Dr. Oetker)

Smacznego!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Troszkę prywaty:

Założyłam tego bloga dla mojej chrześnicy Natalki Staśko. Zdiagnozowano u niej nowotwór złośliwy Neuroblastoma IV stopnia. Oprócz chemii, operacji, megachemii i radioterapii czeka ją droga zagraniczna terapia... Co się u niej dzieje można śledzić na http://natalkastasko.blogspot.com/ oraz https://www.facebook.com/natalka.stasko
  Wierzę, że ludzi dobrej woli jest wiele i zdążymy uzbierać te pieniążki...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów Odszukaj.com - przepisy kulinarne