dlaczego ten blog..

Założyłam tego bloga dla mojej chrześnicy Natalki Staśko. Zdiagnozowano u niej nowotwór złośliwy Neuroblastoma IV stopnia. Jest już po 8 cyklach chemii, operacji wycięcia guza, autoprzeszczepie, megachemii i radioterapii. Teraz czeka ją droga zagraniczna terapia. BYĆ MOŻE TEN BLOG PRZYCZYNIŁ SIĘ DO TEGO, ŻE UDAŁO SIĘ TĘ TERAPIĘ ZORGANIZOWAĆ.. Z TEGO MIEJSCA CHCIAŁABYM WSZYSTKIM PODZIĘKOWAĆ ZA POMOC I WSPARCIE.. Dziękuję ;* Natalka jedzie do Włoch na leczenie! :)Co się u niej dzieje można śledzić na ttp://natalkastasko.blogspot.com/ oraz https://www.facebook.com/natalka.stasko

czwartek, 8 maja 2014

MiniPizza ze szparagami

Zupełnie inna niż klasyczna pizza ze względu na obecność fety - ale przy tym bardzo lekka i orzeźwiająca..

Ciasto za pizzę wg tego przepisu :P

Sos do ciasta:
  • jogurt naturalny + majonez w proporcji 1:1
Składniki na wierzch:
  •  2 szparagi na jedną porcję
  • kawałek fety
  • po 3 liście młodego szpinaku Baby
  • tymianek
Szparagi obrałam, oderwałam zdrewniałą końcówkę, zalałam wrzątkiem i gotowałam ok 3 minuty.

Z ciasta do pizzy uformowałam małe placki średnicy około 15 cm. Najpierw podpiekłam sam spód (ponakłuwany widelcem) 250 st. C (góra/dół) ale tylko chwilę na blado. Następnie posmarowałam cienko jogurtem i majonezem, wyłożyłam szpinak, szparagi i pokrojoną w kostkę fetę i posypałam wszystko tymiankiem i jeszcze raz zapiekłam ok 5 minut.


Smacznego :)

Szparagi ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Troszkę prywaty:

Założyłam tego bloga dla mojej chrześnicy Natalki Staśko. Zdiagnozowano u niej nowotwór złośliwy Neuroblastoma IV stopnia. Oprócz chemii, operacji, megachemii i radioterapii czeka ją droga zagraniczna terapia... Co się u niej dzieje można śledzić na http://natalkastasko.blogspot.com/ oraz https://www.facebook.com/natalka.stasko
  Wierzę, że ludzi dobrej woli jest wiele i zdążymy uzbierać te pieniążki...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów Odszukaj.com - przepisy kulinarne