dlaczego ten blog..

Założyłam tego bloga dla mojej chrześnicy Natalki Staśko. Zdiagnozowano u niej nowotwór złośliwy Neuroblastoma IV stopnia. Jest już po 8 cyklach chemii, operacji wycięcia guza, autoprzeszczepie, megachemii i radioterapii. Teraz czeka ją droga zagraniczna terapia. BYĆ MOŻE TEN BLOG PRZYCZYNIŁ SIĘ DO TEGO, ŻE UDAŁO SIĘ TĘ TERAPIĘ ZORGANIZOWAĆ.. Z TEGO MIEJSCA CHCIAŁABYM WSZYSTKIM PODZIĘKOWAĆ ZA POMOC I WSPARCIE.. Dziękuję ;* Natalka jedzie do Włoch na leczenie! :)Co się u niej dzieje można śledzić na ttp://natalkastasko.blogspot.com/ oraz https://www.facebook.com/natalka.stasko

poniedziałek, 5 maja 2014

Tarta z ciasta fracuskiego z warzywami


 Bardzo prosta i bardzo smaczna polecam!



Składniki:
  • 1 opakowanie ciasta francuskiego
  • mrożonka warzyw (ja miałam z bonduelle jakieś na patelnie brokuł, marchew i kalafior PYCHYA!)
  • gdzieś 100 g mozarelli ale może być też inny ser
  • 2 jajka
  • 3 łyżki śmietany 18% !
  • 3 łyżki mleka
  • sól, pieprz, gałka muszkatołowa
No to bierzemy się do roboty. Miałam blachę do tarty, wyłożyłam ją na dole papierem do pieczenia, rozwinęłam ciasto na dno i na boki, przycięłam i ponakłuwałam widelcem. I taki spód do piekarnika na190-200 st. C na ok 10 min (ja dałam termoobieg i dolną grzałkę). Tak podpieczony spód cały rośnie, więc go dociskamy żeby z powrotem upadł i na to wysypujemy blanszowane (czyli obgotowane dosłownie 5 minut) jarzyny. A na te jarzyny wylewamy: rozmieszane jaja, śmietanę, mleko i przyprawy. Na to paseczki ciasta w krateczkę pięknie ułożone!
Zapiekamy 20 minut a nawet troszkę mniej i gotowe. 


Smacznego!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Troszkę prywaty:

Założyłam tego bloga dla mojej chrześnicy Natalki Staśko. Zdiagnozowano u niej nowotwór złośliwy Neuroblastoma IV stopnia. Oprócz chemii, operacji, megachemii i radioterapii czeka ją droga zagraniczna terapia... Co się u niej dzieje można śledzić na http://natalkastasko.blogspot.com/ oraz https://www.facebook.com/natalka.stasko
  Wierzę, że ludzi dobrej woli jest wiele i zdążymy uzbierać te pieniążki...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8 komentarzy:

Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów Odszukaj.com - przepisy kulinarne