dlaczego ten blog..

Założyłam tego bloga dla mojej chrześnicy Natalki Staśko. Zdiagnozowano u niej nowotwór złośliwy Neuroblastoma IV stopnia. Jest już po 8 cyklach chemii, operacji wycięcia guza, autoprzeszczepie, megachemii i radioterapii. Teraz czeka ją droga zagraniczna terapia. BYĆ MOŻE TEN BLOG PRZYCZYNIŁ SIĘ DO TEGO, ŻE UDAŁO SIĘ TĘ TERAPIĘ ZORGANIZOWAĆ.. Z TEGO MIEJSCA CHCIAŁABYM WSZYSTKIM PODZIĘKOWAĆ ZA POMOC I WSPARCIE.. Dziękuję ;* Natalka jedzie do Włoch na leczenie! :)Co się u niej dzieje można śledzić na ttp://natalkastasko.blogspot.com/ oraz https://www.facebook.com/natalka.stasko

sobota, 3 maja 2014

Jajka zapiekane z suszonymi pomidorami





Danie to jest banalnie proste i smaczne. Ja chwilkę za długo przeciągnęłam jajka bo byłyby na półtwardo a wyszły na twardo ale i tak pychota.



Przepis pochodzi z mojej ukochanej kwestiasmaku.com

Składniki:
  • blachy do mufinek
  • wędliny - po 1 plasterku na jajko
  • jajek po 1 na "mufinkę"
  • suszonych pomidorów - po 1 sztuce na jajko
  • zioła do przyprawienia - u mnie sól pieprz + szczypiorek 
Formę natłuszczamy - nie używajcie papilotek tak jak ja bo strasznie ciężko usunąć papier - tak więc natłuszczamy, wykładamy szynką - u mnie zwykła drobiowa i też była pyszna ale może być parmeńska jak kto lubi. Na to dajemy odsączonego pomidorka i wbijamy jajko. Ja oprószyłam sobie solą pieprzem i posypałam szczypiorkiem. Zapiekałam 15 minut w 180 st. C na drugiej półce od dołu (grzanie góra/dół) .

Pyszotka - smacznego :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Troszkę prywaty:

Założyłam tego bloga dla mojej chrześnicy Natalki Staśko. Zdiagnozowano u niej nowotwór złośliwy Neuroblastoma IV stopnia. Oprócz chemii, operacji, megachemii i radioterapii czeka ją droga zagraniczna terapia... Co się u niej dzieje można śledzić na http://natalkastasko.blogspot.com/ oraz https://www.facebook.com/natalka.stasko
  Wierzę, że ludzi dobrej woli jest wiele i zdążymy uzbierać te pieniążki...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 komentarz:

Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów Odszukaj.com - przepisy kulinarne