dlaczego ten blog..

Założyłam tego bloga dla mojej chrześnicy Natalki Staśko. Zdiagnozowano u niej nowotwór złośliwy Neuroblastoma IV stopnia. Jest już po 8 cyklach chemii, operacji wycięcia guza, autoprzeszczepie, megachemii i radioterapii. Teraz czeka ją droga zagraniczna terapia. BYĆ MOŻE TEN BLOG PRZYCZYNIŁ SIĘ DO TEGO, ŻE UDAŁO SIĘ TĘ TERAPIĘ ZORGANIZOWAĆ.. Z TEGO MIEJSCA CHCIAŁABYM WSZYSTKIM PODZIĘKOWAĆ ZA POMOC I WSPARCIE.. Dziękuję ;* Natalka jedzie do Włoch na leczenie! :)Co się u niej dzieje można śledzić na ttp://natalkastasko.blogspot.com/ oraz https://www.facebook.com/natalka.stasko

niedziela, 25 maja 2014

Fenomenalne ogórki małosolne

Pyszne i jędrne dzięki kilku trikom :-) Nie masz chrzanu? Użyj chrzanu tartego ze słoika!!! Torpeda :-)
 


Sekretem tych ogórków jest zalewa inna niż wszystkie. Zdradziła mi ją ciocia mojego męża a jest to cukier! Tak tak.. A ja poeksperymentowałam troszkę i dodałam chrzan tarty plus zalewam ogórki wrzątkiem (sposób moich rodziców), dzięki czemu mam pewność, że się ukiszą a nie zepsują.

Proporcje na 1 litr wrzątku to:
  • 1 łyżka soli
  • Pół łyżeczki cukru
  • 1 duży ząbek czosnku
  • Łyżeczka chrzanu
  • Koper (gdy młody wtedy same gałązki)

Dodatkowo ogórkom odkrawam końcówki i nakłuwam nożem po długości.
Przepyszne, polecam!!!

4 komentarze:

Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów Odszukaj.com - przepisy kulinarne