dlaczego ten blog..

Założyłam tego bloga dla mojej chrześnicy Natalki Staśko. Zdiagnozowano u niej nowotwór złośliwy Neuroblastoma IV stopnia. Jest już po 8 cyklach chemii, operacji wycięcia guza, autoprzeszczepie, megachemii i radioterapii. Teraz czeka ją droga zagraniczna terapia. BYĆ MOŻE TEN BLOG PRZYCZYNIŁ SIĘ DO TEGO, ŻE UDAŁO SIĘ TĘ TERAPIĘ ZORGANIZOWAĆ.. Z TEGO MIEJSCA CHCIAŁABYM WSZYSTKIM PODZIĘKOWAĆ ZA POMOC I WSPARCIE.. Dziękuję ;* Natalka jedzie do Włoch na leczenie! :)Co się u niej dzieje można śledzić na ttp://natalkastasko.blogspot.com/ oraz https://www.facebook.com/natalka.stasko

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Pierogi z bigosem ;-)

A kto powiedział, że nie można zrobić pierogów z bigosem? :)

 

Jeżeli  został Ci bigos, albo chcesz urozmaicić go jako danie podaj go w formie pierogów :) Ciasto na pierogi w moim wydaniu bez jajek (przepis Ciasto na pierogi bez jajek ) Bigos swojski :) lepimy i gotowe :) PYSzNE!

Smacznego!

Wigilia 2014Pierogi wigilijne Pierogi na Wigilię

4 komentarze:

  1. Pyszne pierogi. Ja już teraz robiłam :)
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. co roku goszczą u mnie na świątecznym stole nie wyobrażam sobie świąt by mogło ich zabraknąć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń

Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów Odszukaj.com - przepisy kulinarne